måndag

Skrivet den 2009-07-14 @ 01:37:52

heej.
min dag idag har inte varit så spännande precis. vaknade vid tolv, gick upp & åt frukost, fixade mig & när jag precis var klar & skulle åka till hjärup för att träffa louise & ellinor så tvingade mamma & johan mig att hjälpa dom med att flytta möbler på pilstorp. fattar inte varför dom inte klarade göra de själv & varför jag tvungetvis behövde följa med för när vi väl var hemma igen så var klockan så mycket så de var inte lönt att åka till hjärup så jag stanade hemma istället. spelade lite gitarr faktiskt, var typ hur länge som hälst sen jag gjorde det nu. letade up Time of your life & har suttit här hemma & spelat & tänkt ganska mycket.

nej, nu ska jag gå & lägga mig

ha de bäst:*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback